Retourneren en ruilen
Retourneren
Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem. Producten dienen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd te worden. Je kunt artikelen retourneren door te mailen naar: info@plek-ameland.nl. We hebben je bestelnummer en e-mailadres nodig waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
– retourneren binnen 30 dagen
– Terug betaling binnen 14 dagen
– Ook mogelijk om in de winkel te retourneren.
Op welke manier kan ik mijn product retourneren?
Retourneren kan via PostN. In het geleverde pakket vind je een pakbon met daarop het retouradres. Op dit formulier geef je aan welke(e) artikel(en) je wil retourneren. Plak de retoursticker op het pakket en breng het vervolgens naar het postorderbedrijf. Retourneren is op eigen kosten en risico. Daarnaast kun je natuurlijk altijd gratis retourneren in de winkel. Bewaar altijd je kassabon totdat we je retour hebben terugbetaald.
Retouradres
Plek Ameland
Kerkstraat 5, 9163 HA Nes
Nederland
Terugbetaling binnen 14 dagen
Wij betalen je zo spoedig mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen na dat we de geretourneerde producten hebben ontvangen. Wij betalen terug met hetzelfde middel als waarmee jij betaald hebt, inclusief de standaard verzendkosten en/of andere kosten. Wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen deze verzend- en overige kosten niet worden terugbetaald.
Als je hebt betaald met iDeal wordt het totaalbedrag van de creditfactuur teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro verloopt de terugbetaling via je creditcard.
Voor wie zijn de kosten van retourneren?
De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.
Ruilen
Wil je je artikel ruilen?
Een gekocht artikel kan helaas niet geruild worden. Wel kun je het artikel retourneren en een nieuwe online bestellen of kopen in een van onze winkels. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie hierover: info@plek-ameland
Is het artikel bij ontvangst beschadigd of heb je een klacht?
Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Onze klantenservice is bereikbaar via info@plek-ameland.nl